SORUNLARINIZA ÇÖZÜM, SİZE DEĞER ÜRETİYORUZ.

Romsis Destek

Romsis Yazılım Destek Hizmeti

 

Romsis kullanıcılarına yönelik destek ve eğitim hizmetleri, Romsis Akademi ve Yetkili Romsis İş Ortakları tarafından sağlanmaktadır. Kullanıcıların bilgi altyapılarında meydana gelen sorun ve ihtiyaçlara anında çözüm geliştirmek amacıyla sunulan bu hizmetler, Proje Danışmanlığı, Kullanıcı Eğitimleri, Uzak Bağlantı, Yerinde Destek, Tele-Destek, Veri Bakımı ile Network ve Veritabanı Danışmanlığı olmak üzere geniş bir yelpazede uygulanmaktadır.

Tele-Destek Hizmeti

 

Romsis çözümlerine yönelik telefonla desteği içeren Romsis Tele-Destek hizmeti, Romsis kullanıcıları ve Romsis İş Ortakları'na yönelik olarak Teknik Destek Uzmanları tarafından sunulmaktadır. Cumartesi , Pazar günleri hariç diğer günler, 09.00-19.00 saatleri arasında uygulanmaktadır. Romsis kullanıcıları, Tele-Destek Sözleşmesi imzalayarak Romsis Merkez'den telefonla destek alabilirler. Detaylı bilgi için +90(212) 210 55 24’i arayabilirsiniz.

Veritabanı ve Sistem Danışmanlığı

 

Romsis ürünlerinin genel ve işletmeye özel performans kriterlerine uygun çalışmasını sağlamak amacıyla Network ve Veritabanı Uzmanları tarafından sunulan, sistemin bir bütün olarak üzerinde koştuğu altyapı bileşenlerinin tamamını kapsayan teknik destek ve danışmanlık hizmetleridir.